Diddle - Reisverslagen van Tooske Spierings - WaarBenJij.nu Diddle - Reisverslagen van Tooske Spierings - WaarBenJij.nu

Diddle

Eergisteren een grote zoekactie op touw gezet om een baasje te vinden voor de 15-jarige Diddle. Zij gaat helemaal over de rooije als ze in de bench moet en ik ben bang dat ze zo de 15 urige reis niet gaat overleven. Dat zet een grote domper op onze blijdschap om naar Curacao te vertrekken maar ik kan ze zo niet op het vliegtuig zetten. Gisteren bij het reisbureau geweest om te kijken of ze bij ons kan blijven in het vliegtuig maar dat mag niet. Daarna hebben we contact opgenomen met de dierenarts en die adviseert om het met valium te proberen. Ze liggen nu net in de bench (het is nu 18.oo uur) met een valiumtabletje en daar moeten ze in blijven tot morgenochtend 09.00 uur. ERG SPANNEND!!!!!!!!!
Ik wil iedereen bedanken die probeert om een oplossing voor Diddle te vinden. Mijn beste vrienden weten hoeveel Diddle voor mij betekent en zij weten dan ook hoe erg ik dit vind. Maar er is nog hoop!

Vandaag de wasmachine verkocht. Die wordt 12 juni opgehaald. De kast in de slaapkamer nog en dan zijn we alles kwijt. In Curacao gaan we gemeubileerd huren dus dat is makkelijk. Tot zover vandaag. Blijf ons volgen!