Curacao - Reisverslagen van Tooske Spierings - WaarBenJij.nu Curacao - Reisverslagen van Tooske Spierings - WaarBenJij.nu

Curacao

Gisteravond heb ik iedereen die ik betrouwbaar vindt een amil gestuurd: Diddle (ons oudste hondje van 15) gaat niet met ons mee naar Curacao. Ik ben bang dat ze de vliegreis niet gaat overleven. Ze gaat helemaal over de ooie als ze in de bench moet en de reist gaat zo'n 15 uur duren. Ik moet er niet aan denken dat ze in het vliegtuig sterft van angst, helemaal alleen, dat kan ik haar niet aandoen.
Ik heb al veel reacties gehad op mijn mail; ik vraag rond en iedereen die ik heb gevraagd denkt met mij mee om een plekje te vinden voor Diddle. Ze vraagt niet veel tijd, s'ochtends haar behoefte doen en voor de resterende tijd aanschat en liefde, dat is alles wat ze nodig heeft. Het doet mij pijn maar ik doe het voor Diddle. Ik wil het beste voor haar.

Recente Reisverslagen:

Tooske

54 jaar; getrouwd met Frank. Twee hondjes: Pinkel van elf en Diddle van vijftien. Gaat op 14 juni 2015 emigreren naar Curacao! Juan Domingo 12 A in een roze huisje.

Actief sinds 05 Mei 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2117

Voorgaande reizen:

14 Juni 2015 - 31 December 2015

Voorbereidingen op ons vertrek naar Curacao

30 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

05 Mei 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

09 Mei 2015 - 09 Mei 2015

Diddle

07 Mei 2015 - 07 Mei 2015

Curacao

Landen bezocht: