Voorbereidingen op ons vertrek naar Curacao - Reisverslag uit Gemert, Nederland van Tooske Spierings - WaarBenJij.nu Voorbereidingen op ons vertrek naar Curacao - Reisverslag uit Gemert, Nederland van Tooske Spierings - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen op ons vertrek naar Curacao

Door: Tooske

Blijf op de hoogte en volg Tooske

30 April 2015 | Nederland, Gemert

Vandaag al afscheid genomen van een oud-klasgenootje Gerda! Ons huis hier in Gemert is leeg en ons roze huisje, compleet gemeubileerd, wacht op ons. Op 14 juni vliegen we naar Curacao en op 1 juli begint Frank daar met werken als supermarkt manager in een soort van Makro.

We hebben ruim 14 dagen de tijd om te aclimatiseren en de omgeving te verkennen. SPANNEND!

Het aftellen is begonnen. Nog 6 weken te gaan.

  • 30 April 2015 - 18:25

    Agnes :

    Super spannend zeg , succes met de verdere voorbereidingen.
    En wat leuk dat we zo met jullie in contact kunnen blijven.

    Liefs Agnes

  • 03 Mei 2015 - 12:40

    Juul:

    Wat leuk zo'n pagina, we gaan je zeker volgen Toosje.

  • 03 Mei 2015 - 14:23

    Date:

    Lieve Tooske,

    Ik heb me aangemeld om je belevenissen te volgen, want dat vind ik toch wel heel erg spannend. Ook namens Leida wens ik je natuurlijk alle goeds op Curacao, samen met Frank. Misschien leuk voor jou om te weten: ik gebruik het achtergrond-systeem nog steeds voor de fotografie als ik op locatie fotografeer. Voor nu lieve groet en ik kijk uit naar je verhalen!

    Date

  • 13 Juni 2015 - 23:00

    Mario:

    hoi Tooske,een hele goede vlucht voor jullie en de hondjes.
    En alle goeds op Curacao,ben benieuwd en blijf je volgen,gr

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tooske

54 jaar; getrouwd met Frank. Twee hondjes: Pinkel van elf en Diddle van vijftien. Gaat op 14 juni 2015 emigreren naar Curacao! Juan Domingo 12 A in een roze huisje.

Actief sinds 05 Mei 2015
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 2111

Voorgaande reizen:

14 Juni 2015 - 31 December 2015

Voorbereidingen op ons vertrek naar Curacao

30 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

05 Mei 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

09 Mei 2015 - 09 Mei 2015

Diddle

07 Mei 2015 - 07 Mei 2015

Curacao

Landen bezocht: